Oštećeni proizvodi
1. Niste primili pošiljku
Prilikom preuzimanja pošiljke od prijevoznika pažljivo provjerite njezinu ambalažu i stanje proizvoda. Ako je pošiljka očito oštećena, nemojte je preuzimati od prijevoznika.
2. Primili ste pošiljku
Je li vaša pošiljka oštećena po primitku? 24 sata nakon preuzimanja kontaktirajte nas na [email protected] . Ispod naslova napišite "Oštećena pošiljka - broj artikla" te u prilogu dodajte fotografije oštećene pošiljke i pakiranja. Sačuvajte sve artikle iz pošiljke. U slučaju nemogućnosti reklamacije oštećene pošiljke unutar 24 sata, prijevoznik neće prihvatiti reklamaciju .
Žalba
1. Pišite nam na e-mail adresu [email protected] :
- Predmet e-maila: Reklamacija - broj računa
- Tekst e-pošte:
Poštovani, želim se žaliti na robu ………., koju sam kupio pod brojem narudžbe ………. Razlog je …………, što se može vidjeti na priloženim fotografijama.
Preferirani način rješavanja reklamacije:
a) Popust na cijenu proizvoda.
b) Zamjena ili rije svijevanje oddasnog/dijela koji nagjitnog.
c) Zamjena cijelog proizvoda.
d) Povrat - u slučaju plaćanja karticom ili kreditnom karticom, iznos će biti vraćen na bankovni račun s kojeg je narudžba plaćena . U slučaju plaćanja gotovinom/kupca ili ako želite povrat sredstava na drugi račun s onog s kojeg je narudžba plaćena upišite broj žiro računa: _________________________.
- Dodajte fotografije navedenog nedostatka proizvoda.
Zatim pošaljite ovaj obrazac na e-mail adresu [email protected] .
2. Naš stručnjak za reklamacije će vas kontaktirati, provjeriti da li su svi potrebni podaci popunjeni i odrediti mjesto isporuke.
3. Pažljivo zapakirajte reklamiranu robu - ispunite prazna mjesta u kutiji kartonom, papirom ili drugim materijalom za punjenje. Pošiljku ćemo preuzeti kod Vašeg doma i snositi troškove dostave. Ne vrijedi u slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora (povrat robe). U slučaju da robu ipak želite sami poslati uz prethodni dogovor, koristite ovu adresu za slanje:
ICONIC
Brnaze 312A
21230, Sinj
Republika Hrvatska
E-pošta: [email protected]
Broj telefona: +385 97 623 6285
OBAVIJEST : Robu za reklamaciju uvijek predajte kompletnu, uključujući pribor, kako biste skratili rok reklamacije.
4. Javit ćemo vam se u roku od 30 dana s rezultatom pritužbe.
Povrat robe - odustanak od kupoprodajnog ugovora
Mi stojimo iza ELIS DESIGN proizvoda i Vaše zadovoljstvo nam je najvažnije. Zato nudimo produženi rok od 30 dana za povrat robe od primitka pošiljke, umjesto standardnih 14 dana, bez navođenja razloga.
Kao izborni BONUS, nudimo bezbrižno preuzimanje robe izravno u vašem domu , koje se naplaćuje po fiksnoj cijeni od 6€ po paketu. Roba mora biti neoštećena, nekorištena, nemontirana i u originalnom pakiranju . Prema odjeljku § 1837 Građanskog zakonika, roba koja je modificirana prema željama kupca ne može se vratiti . Više o uvjetima povrata možete saznati u našim uvjetima poslovanja OVDJE .
1. Najbolje je da nam pišete na e-mail adresu [email protected] . Puno će nam pomoći ako koristite ovaj uzorak:
- Predmet e-maila: Odustanak od kupoprodajnog ugovora - broj narudžbe
- Tekst e-pošte:
Poštovani, na temelju § 1829 st. 1 u vezi s § 1818 Zakona br. 89/2012 Coll., Građanski zakonik, koristim svoje zakonsko pravo i povlačim se iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog putem interneta, a koji se odnosi na robu navedenu u nastavku. Upoznat sam da zakon predviđa pravo odustajanja od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana od primitka robe, dok Elisdesign s.r.o. produljuje ovaj zakonski rok za odustajanje od kupoprodajnog ugovora na ukupno 30 dana.
Ime i prezime: ……..
Broj telefona: ……..
Adresa e-pošte: ……..
Adresa: ……..
Broj narudžbe: ……..
Datum kupovine: ……..
Datum primitka: ……. .
Povrat se odnosi na sljedeće proizvode: ……..
b) Sam ću organizirati otpremu robe.
U slučaju plaćanja karticom ili kreditnom karticom iznos će biti vraćen na bankovni račun s kojeg je narudžba plaćena. U slučaju plaćanja gotovinom/gotovinom ili ako želite vratiti novac na drugi račun s onog s kojeg je narudžba plaćena, navedite broj žiro računa : _________________________.
Zatim pošaljite ovaj obrazac na e-mail adresu [email protected] .
2. Naš stručnjak za povrat će vas kontaktirati kako bi provjerio jeste li ispunili sve potrebne podatke i kako se mjesto slanja tražene robe razlikuje od standardne povratne adrese, kako bi naznačili drugu adresu.
3. Pažljivo zapakirajte vraćenu robu - ispunite prazne prostore kutije kartonom, papirom ili drugim materijalom za punjenje.Nakon što ste obavili prva dva koraka, pošaljite nam proizvod bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije do 14. u mjesecu od dana kada ste nas obavijestili da odustajete od kupoprodajnog ugovora, na adresu:
ICONIC skladište
Brnaze 312A
21230, Sinj
Republika Hrvatska
E-pošta: [email protected]
Broj telefona: +385 97 623 6285
Vi (potrošač) snosite troškove povezane s povratom proizvoda . Stoga ne šaljite robu pouzećem, pošiljke pouzećem ne primamo.
4. Novac ćemo vratiti na bankovni račun s kojeg je narudžba plaćena, počevši od 14. dana od dana odustajanja od kupoprodajnog ugovora, ali ne prije nego što roba bude isporučena prodavatelju i provjerena - vidi Opcije (5.1 6.). U slučaju dostave na kućnu adresu , iznos povrata bit će umanjen za naknadu za dostavu - 6€ po paketu. Ukoliko se roba vrati oštećena, istrošena ili djelomično potrošena , prodavatelj ima pravo na naknadu štete koju je kupcu prouzročio. Ukoliko je kupac već primio robu i dar , dužan je vratiti i taj dar (vidi 5.1.7 i 5.1.9 OUP ).